Monday, July 6, 2009

Syukur Alhamdulillah...

Dgn nama Allah yg Maha Pemurah lg Maha Mengasihani...

Alhamdulillah, akhirnya... Today, I already passed my viva voce examination for my master of research with minor corrections. Fuh!!! Lega sgt2 rasa. Thanks to all of you. My Hubby, parents, lecturers, friends and All of you, Thanks a lot for your moral support without which I couldn't be as today.
Ok la, nanti saya update balik ye. Dah nk balik bilik ni. Dr pagi kuar....tak blk2 lg. Mata pn dah terlalu pedih ni. Till then!

4 comments:

  1. tahniah! lepas ni bleh concentrate pada persediaan utk phd plak ye!

    kena masuk jklb bulan disember tau!

    ReplyDelete
  2. thanks kak fadhilah. and tahniah to you too. (ops!) hehehe
    InsyaAllah...semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails